سفارش تبلیغ
صبا ویژن

the Movie
 
قالب وبلاگ

سلام امروز براتون خلاصه ی فصل های بعدی رو آووردم بخونید و حال کنید:

فصل چهارم

الینا در حال تغییر است و برای اینکه تبدیل شود باید خون بخورد و دیمن از این موضوع که استفن جون الینا را نجات نداده ناراحت است. استفن از بانی می خواهد الینا را با جادو دوباره انسان کند بنابراین تا پایان روز برای خون دادن به الینا صبر می کنند انجمن شهر مادر تایلر و کارولاین را به خاطر حمایت از خون آشام ها بر کنار و دستگیر می کنند. کشیش شهر که الان رییس انجمنم هست دستور دستگیری خون آشام ها را می دهد و ربکا و کارولاین را دستگیر می کنند و در حال انتقال به مکانی هستند که تایلر یا همان کلاوس وقتی متوجه می شود که کارولاین را دستگیر کرده اند برای نجات او به خودرو ها حمله و فقط کارولاین را نجات می دهد. برای دستگیری استفن به خانه الینا آمده و الینا را هم دستگیر می کنند. خاطراتی که خون آشام ها وقتی الینا انسان بود را از حافظه اش پاک کردن بودند از جمله خاطرات دیمن همه را به یاد می آورد. کشیش متوجه حرکات الینا می شود و می فهمد الینا هم خون آشام است و او را هم زندانی می کنند.دیمن از موضوع خبردار می شود و با مت به سراغ مزرعه ای که استفن و بقیه زندانی هستند می روند. بانی جادویی انجام می دهد اما مادربزرگش به او هشدار می دهد که الینا را برنگرداند بنابراین موفق نمی شود که الینا را دوباره انسان کند.استفن با کمک ربکا به الینا خون می رسانند و الینا خون آشام می شود. بانی کلاوس را به بدنش بر می گرداند و استفن و دیگران متوجه می شوند که یک شکارچی خون آشام به شهر آمده و خالکوبی روی دستش دارد که فقط جیمی آن را می بیند. استفن از طریق کلاوس متوجه می شود دارویی برای انسان شدن وجود دارد و برای این کار باید خالکوبی شکارچی خون آشام تکمیل و یک ساحره به قدرت زیادی برسد. پروفسور شین به شهر آمده و به بانی کمک می کند و از مکان دارو اطلاع دارد اما دارو پیش یکی از خطرناک ترین خون آشام ها به نام سایلس می باشد که سالهاست خشک شده است. الینا به خاطر دیمن با استفن به هم می زند و عاشق دیمن می شود اما کارولاین متوجه می شود که الینا بنده دیمن شده و هرکاری دیمن بگوید انجام می دهد. الینا شکارچی را می کشد و با کشتن شکارچی جیمی به شکارچی خون آشام تبدیل می شود.جیمی با کشتن کال که یک اصیل است خالکوبی را تکمیل میکند و دکتر شین و بقیه به جزیره ای که سایلس و درمان است می روند و کاترین دارو را دزدیده و با کشتن جیمی فرار می کند. دیمن الینا را برای فراموش کردن مرگ جیمی و عذاب مجبور به خاموش کردن احساساتش می کند و الینا خیلی تغییر می کند و همه به دنبال کاترین هستند تا درمان را به دست بیاورند به جز الینا که الان یک خون آشام درنده است. کلاوس به شهر دیگری می رود و متوجه می شود که هیلی از او باردار است. دیمن و استفن با کمک مت احساسات الینا را روشن می کنند و بانی برای از بین بردن سایلس مجبور می شود دروازه بین برزخ ماورایی و این دنیا را از بین ببرد و تمام مرده ها برمی گردند و سایلس را خشک می کنند و بانی برای برگردانندن جیمی به این دنیا طلسمی انجام می دهد که باعث کشتنش می شود و جیمی بر می گردد. الینا بنده دیمن نیست و هنوز عاشق دیمن است بنابراین استفن تصمیم به رفتن می گیرید و در بین راه می خواهد بدن سایلس را از بین ببرد. کاترین به الینا حمله می کند و الینا که دارو را دارد به خورد کاترین می دهدو استفین منوجه می شود سایلس زنده است سایلس استفن را داخل یک گاو صندوق به دریاچه می اندازد و سایلس همزاد استفن است.

فصل پنجم (2013)

قسمت اول

الینا بعد از گذراندن تابستان احساسی با دیمن و مطمئن شدن از زندگی جرمی بعد از آنکه از مرگ برگشته ، و برای رفتن به کالج WhitMore و هم اتاقی جدیدش (کارولاین) بسیار هیجان زده است! او همچنان فکر می کند که بانی همه ی تابستان رو در سفر گذرونده و به زودی به اون ها می پیونده. کارولاین و الینا از دیدن دانش آموزی به نام Megan که قراره با اون ها هم اتاقی شه تعجب می کنند. کاترین به طور غیر منتظره ای در خونه ی سالواتوره ها ظاهر می شود و برای در امان ماندن از دشمنانش آن هم در حالی که انسان هست از دیمن درخواست کمک می کند.مت و ربکا بعد از گذراندن تابستان خودشون در سفر هیجان انگیز به اروپا و جایی که دختری بسیار زیبا به نام Nadia به میستیک فالز بر می گردند.الینا نمیتواند از فکر اینکه یه کاسه ای زیر نیم کاسه ی استیفن هست بیرون بیاد!و سایلس در جشن آخر تابستان که در میدان شهر برگرار میشه به ذهن تمام مردم شهر نفوذ کرده و به همه میگه که اگر کاترین رو دیدن به او خبر بدن .

قسمت دوم

بدون آنکه الینا از گمشدن استیفن خبردار شود، دیمن از کلانتر فوربز برای پیدا کردن برادرش کمک می خواهد.الینا و کرولاین دارند سعی می کنند که بفهمند چه کسی پشت قتل دانشجو پنهان شده است و شخصی دانشجو به نام جسی (بازیگر میهمان) اطلاعات جالبی را در مورد پروفسور Wes Maxfield به الینا می دهد.هنگامی که جرمی در حال تلاش برای بازگشت به زندگی قدیمی اش است ، همچنان به بودن تنها کسی که میتواند با بانی حرف بزند ادامه می دهد اما او نمیتواند بانی را متقاعد کند که الان زمان مناسبی ست برای گفتن حقیقت به دیگران که بانی خودش را برای او قربانی کرده !بعد از فهمیدن آنکه سایلس دنبال کترین می گردد ، دیمن به مت و جرمی می گوید که کترین رو از چشم سایلس دور نگه دارند اما وضعیت به مارپیچی خارج از کنترل تبدیل می شود بالاخره نادیا (بازیگر میهمان) با استفاده از خشونت هدف نقشه هایش را نشان می دهد.

قسمت سوم

راز های گذشته-زمانی که الینا و کاترین دو خواب مشابه درباره ی استیفن که در خطر افتاده و به کمک نیاز داره دیدند و آنها دیمن رو متقاعد کردند که استیفن رو پیدا کنه اما نقشه های آنها به خاطر زنی مرموز به نام تسا (بازیگر میهمان) خنثی شد. به نظر میاد که تسا همه چیز رو درباره ی گذشته ی استیفن می دونه. در فلش بکی به زمان های دور ، تسا راز تکان دهنده ای رو در گذشته ی خودش و نقشه ای که در آینده دارد را نشان می دهد او همچنین پیامی نگران کننده برای آینده ی دیمن دارد.سایلس با همدست هایی که برای پیدا کردن کاترین به او کمک می کنند روبرو شد که زندگی مت رو در وضعیت خطرناک و تهدیدآمیزی قرار می دهد.بالاخره سایلس دلیل مصمم بودنش را برای پیدا کردن کاترین روشن می کند . دیمن و الینا با وضعیت نگران کننده ای روبرو خواهند شد.

قسمت چهارم

 

روز یادآوری-هنگامی که میستیک فالز به یاد درگذشتگانش میهمانی سنتی برگزار می کند،دیمن و الینا دارند به استیفن درباره ی موضوعاتی که او را گیچ کرده کمک می کنند و ماموریتی که سفر طولانی و احساسی الینا رو به درون خودش تمام می کند،مت که بسیار نگران شده است در تلاش ست تا درباره ی اتفاقاتی که قبلا بروی او انجام شده چیزی کشف کند.کرولاین در تلاشست تا جسی را بهتر بشناسد.اعتراف تکان دهنده ای که جرمی می کند ضربه ی شدیدی به دیمن می زند.بالاخره دکتر Maxfield نقشه اش را هدایت می کند که همه چیز را تغییر می دهد.

خب اینم از خلاصه حالا باز براتون کلی عکس آووردم بریم ببینیم:...

    

          


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/8/16 ] [ 8:11 عصر ] [ M.a ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 16619